2007. december 3., hétfő

nem szabad cigizni


3 megjegyzés:

Lengyel Jolán /Joli/ írta...

Szia kedves Juhász Dániel!
Véletlenül találtam a Blogodra, képet kerestem a versemhez...nagyon tetszik amit itt láttam, még vissza fogok jönni.
Szeretném az egyik versem illusztrációjához elkérni a "nem szabad cigizni" című alkotást amennyiben megengeded, nagyon megköszönném. Ide beillesztem a szóban forgó versem:

Elveszve

Előtte üres pohár,
tekintete a semmibe réved,
ruhája pecsétes,
keze cigaretta csonkot zár.
Pillantása rebben,
a sűrű füstfelhőre téved,
majd görnyedt testtel,
arcán félszeg mosollyal vár.
Kabátján babrál,
melyen több térképszerű folt.
Már nem figyeli,
nem izgatja: csak a múltja volt.
/írta: Lengyel Jolán/

Weboldalam: http://joli.extra.hu/

Nagyon várom a válaszod, addig nem rakom fel az oldalamra a verset.
Üdvözlettel: Joli
E-mail címem: ljoli@citromail.hu

F. írta...

szi kedves Joli!
szívesem adom a képem ehez a vershez, örülök, hogy egymásra talált a kép és a szöveg. minden jót kívánok.

Lengyel Jolán /Joli/ írta...

Szia kedves Dániel!
El sem tudom mondani mennyire örülök, hogy rajzoddal illusztrálhatom a versem!
Mikor rátaláltam, nem akartam hinni a szememnek, ez olyan, mintha a vershez készült volna...:)
Nagyon jól rajzolsz, szívből gratulálok Neked!
Hálás köszönetem, hogy oda adod az alkotásod, a Neveddel együtt fogom feltenni!
Minden szépet, jót kívánok sok szeretettel: Joli